Adevarul si numai adevarul! 8

Parerile despre mine variaza, in functie de principiile fiecaruia. E un lucru normal – cred eu. Suntem oameni, suntem multi si de multe feluri. Fiecare gandeste intr-un mod particular, are sentimente si moduri de exprimare diferite

Am observat in ultima perioada, o serie de comentarii (opinii diferite si chiar contradictorii) la unele din posturile pe care le-am scris. Am raspuns in principiu tuturor celor pertinente si/sau celor care nu-mi aduceau jigniri directe. Daca au fost unele care se incadreaza in categoria anterior mentionata si nu am raspuns, inseamna ca am omis si – cu scuzele care se impun- promit sa fiu mai atenta pe viitor.

M-am gandit asadar sa propun urmatoarea chestiune : daca doriti sa stiti ceva in mod deosebit despre mine (ceva ce n-am spus pana acum) – intrebati intr-un comment la acest post. Voi da raspunsuri doar intrebarilor pertinente si – mai ales – doar celor care nu ating identitatea mea reala (din motive evidente).

Daca nu sunt intrebari, nu-mi ramane decat sa asum ca m-am facut suficient de bine inteleasa in posturile anterioare.

Intr-o lume imperfecta, sinceritatea sperie.Nu am facut nimic pana acum sa regret. Cum v-am obisnuit, aici, raspund intrebarilor venite din partea cititorilor.

1.Zodia?

Chiar conteaza?Nu cred in zodiace.Atat pot spune momentan.Sint semn de aer (cred).Aeriana adica!

2.Crezi in dragostea dintre o femeie si un barbat ?

Da.De obicei cand o vad la altii. Sic ! ( esti nebun cumva?)

3.Dar in dragostea dintre doua femei?

Categoric!

4.De ce nu dai detalii aici despre tine?

Detalii despre mine sint in toate postarile mele.Cum arat, ce simt si cum…Nu este un blog de reclama.

Tag-uri:

Un gând despre „Adevarul si numai adevarul! 8

  1. Mihai Septembrie 27, 2010 la 5:10 am Reply

    Scumpa mea Sonya, am si eu cateva intrebari pentru tine:
    1.Ce varsta aveai cand ai facut prima oara dragoste?
    2.Daca ar fi sa alegi, ce ai alege ditre sexul normal si cel anal?
    3.Ce iti place mai mult? Sa domini sau sa fii dominata?
    4.Ce te face sa dai exclusivitate in inima ta unui barbat?
    5.De cat timp faci sex anal?
    Ar mai fi cateva dar le pun data viitoare.Te sarut, unde vrei tu!

    Apreciază

Lasă un răspuns

