Curva lui (2)


…. , m-a ajutat sa ma intorc pe burta….   Il doream atat de mult!


Cu capul membrului in gura,  insotita de un oftat scurt  de placere al lui, am inceput sa ma joc cu limba pe el, pe pugute apoi pe madularul lui perfect erect; sa il sarut si sa il ling pe toata suprafata.L-am umezit bine si apoi l-am primit in gura mea profund.Eram flamanda dupa sexul lui.Desi ‘barbatul din vis nu are un madular  imens… stie sa imi ofere placere!Scula lui, este perfecta pentru mine. Aluneca in gatul meu, si-l simt perfect; ii iubesc pula!

In tot acest timp,  limbistul, ce imi dezmirdase piersica umeda intr-un mod atat de special, incepuse sa ma linga in fund.Si imi placea ce facea , chiar foarte mult.Cu palmele lui fine,  imi tinea fesele departate si ma lingea;  si-mi dezmierda floarea anusului ca nimeni altul candva.Trebuie sa recunosc ca nici „barbatul din vis” nu are atata tehnica  la lins… Placerea ce o simteam,  cu gura plina si dezmierdata de o limba jucausa in curul meu.. ma facea sa vreau si mai mult sa fiu penetrata dureros! De ce oare?

Ardeam de dorinta de a fi patrunsa tare , adanc, perfect. Tot ce se intampla cu mine era o noutate absoluta si imi doream sa cunosc placerile ce mi le ofereau acesti doi masculi.Adrenalina urcase atat de repede spre creierul meu incat nu mai puteam gandi rational.Limbistu a incercat sa imi bage un deget in fund iar ‘BdinV’ i-a luat mana si i-a dat-o deoparte apasand pe capul lui acolo intre fesele mele, mai adanc si mai profund.Ma patrundea cu limba in cur si-mi oferea placere .O placere deosebita! Mainile imi erau inca legate si asta era un discomfort… nu puteam sa ating sa simt decat ceea ce mi se oferea. Dar mi se oferea placere cu generozitate si nu puteam nici macar sa refuz.

„BdinV” ma tinea strans de par si imi ghida miscarile, facandu-ma deseori sa ajung pana la o stare de sufocare cu scula lui adanc in gura mea.Din piersica mea, curgea placerea,  iar limbistul nu pierdea nici o picatura.Isi baga capul pe sub mine si imi lua piersica la lins pana reuseam sa ii inund gura cu seva mea. Aveam orgasme imense; apoi trecea sa imi dezmierde  anusul, sa-ma sfredeleasca cu limba ce o simteam, prea mica pentru curul meu; ma penetra cu limba lui in fund, facand sa imi doresc foarte mult, sa fiu penetrata acolo.Il simteam pe „Bdin V” cum era multumit de excitarea mea…  si cum, paraca  citindu-mi gandurile,  a venit si m-a patruns adanc, usor… oferindu-mi un orgasm anal, fantastic. Tremuram in spasme usoare, mainile ( inca legate) incepusera sa ma doara… limbistul se bagase sub mine si ma morfolea cu limba in piersica.. .iar curul era ocupat cu scula masculului meu. Sangele clocotea in mine si tremuram usor in spasme de placere.

M-a patruns din nou, de data aceasta mai tare, mai brusc, mai adanc in piersica inca umeda.M-a intors pe spate si in pozitia misionarului cu picioarele larg desfacute.El se impingea in mine si ma ‘fora’ ca un nebun .Eu il primeam in mine,  cu totul… cu fiecare impuls ma incordam mai tare,  sa il simt cat mai adanc in mine ; iar el imi accorda aceasta placere. Mi-as fi dorit sa il pot privi sa il pot mangaia dar nu puteam.Secundele treceau si treceau cu placere imensa.Orgasmul se aduna de peste tot… din fiecare fibra a fiintei mele, cu fiecare intrare in mine, mai adanca ca cealalta sau poate doar asa simteam eu… Urma sa am un orgasm imens si simteam ca va fi special.

Respiratiile deveneau din ce in ce mai accelerate, penetrarile aveau frecventa crescuta  fata de cum ma obisnuisem deja cu el… de cum il stiam pe el . Pentru o fractiune de secunda,  m-am gandit ca ar putea fi alt barbat…pentru ca nu eram sigura, pentru ca totul era amestecat in mintea mea! Ma apropiam de un orgasm imens… si eu si el, ne miscam nebuneste.Simtiseram valul orgasmului celuilalt si ne-am lasat cuprinsi de propria placere in gemete  puternice… de satisfactie deplina.

Ii simteam  cum ma cuprinde din interior seva lui fierbinte… cum incepe sa se scurga in mine.M-a sarutat si a iesit din mine… apoi mi-a asezat capul in poala lui si se juca cu sanii mei, cu degetul buze…

Mi-a departat apoi picioarele cu o mana si limbistul a venit sa ma linga… sa linga seva mea si a lui, amestecata …totul era prea mult pentru mine!Uitasem de limbist; in tot acest timp cat el m-a penetrase si ma iubise atat de frumos.Am vrut sa strang picioarele, sa-i pastrez inca seva fierbinte in mine dar mi-am amintit ca ii voi strange capul aluia iara… asa ca m-am comformat…am deschis picioarele si l-am lasat sa isi faca treaba.Limba lui facea sex cu vaginul meu.Sorbea toata seva mea si a lui… Imi saruta piersica, fundul si il pregatea pentru un nou asalt…

M-am trezit lac de transpiratie… dar ma simteam minunat pentru o noua zi!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Curva lui (2)

  1. cuckoldcream Septembrie 23, 2010 la 12:37 am Reply

    absolut superb.. iti multumesc, Sonya. :-*

    Apreciază

    • sonyared Septembrie 23, 2010 la 8:22 pm Reply

      Nu ai de ce sa imi multumesti! Promit ca atunci cand voi gasi un „BdinV” , nu va mai fi doar o fantezie!Eu iti multumesc pentru ideia de a posta cat mai sincer fanteziile mele.Raman datoare cu un ‘ceai’ :p

      Apreciază

  2. Limbutza Septembrie 24, 2010 la 10:17 am Reply

    Tu vrei sa inebunesti barbatii ?!?
    Pai crezi ca un om normal care citeste ce ai scris tu, mai e in stare de ceve ??? Cum sa fac sa ma treci pe „lista de asteptare” ? Te las sa faci orice vrei cu mine.
    Hai sa transformam visele in realitate, sau macar sa incercam.

    Poop dulce

    Apreciază

  3. Alex Septembrie 26, 2010 la 11:38 pm Reply

    frumos 😀 foarte frumos…

    ‘limbistul’ probabil a avut o placere nemaipomenita in momentul in care v-a gustat seva fericirii.
    Nimic mai deosebit decat sa asisti la momentul de pasiune dintre o femeie si un barbat si sa-i servesti si tu pe cat posibil , ajutandu-i sa cunoasca o placere cat mai mare 😀

    Apreciază

  4. Mihai Septembrie 27, 2010 la 5:18 am Reply

    Formidabil! Nu am alte cuvinte! Promit sa revin sa-ti citesc postarile ori de cate ori pot!

    Apreciază

  5. liviu Ianuarie 26, 2012 la 1:22 pm Reply

    Astazi am ajuns la blogul tau si ti-am citit postarile.Felicitari pentru modul in care ai descris aceasta fantezie, care abunda de detalii ale senzatiilor pe care le-ai” trait „, incat parca e chiar desprinsa din realitate!

    Apreciază

  6. cuck240 Iulie 2, 2013 la 12:13 pm Reply

    si mie ,mi-a placut foarte mult,felicitari.

    Apreciază

  7. Mihai Aprilie 5, 2014 la 8:03 pm Reply

    sunt un tip discret,serios si curat din bucuresti.ador sa dau limbi in pasarica si in fund la femei,te rog suna-ma 076xxxxxxxxxxxx

    Apreciază

    • grizonatul Noiembrie 16, 2014 la 7:15 am Reply

      Buna…sint din iasi si doresc sa gasesc o doamna care sa aiba asemenea pofte…iubesc sa fac asta,daca este o femeie doritoare sa apeleze xxxxxxxxxxx sau sms pentru a ne cunoaste.

      Apreciază

  8. mironradu Iunie 19, 2016 la 6:27 pm Reply

    Placere si gelozie „trebuia sa fi-u eu acolo; sub ea tare frumos pa

    Apreciază

Lasă un răspuns

