Vampirela

Ne privim si stim fiecare ce vrem unul de la celalalt.El vrea sa ma aiba ca femeie, curva, pizda de futut. Eu vreau banul lui; iar daca  ma simt bine inseamna ca am si un bonus !

Fara ezitari, ma apropii de el si incep sa ii mangaii madularul intarit.Ii dau pantalonii jos si incep sa il ling pe pungute.Le iau in gura sa le simt.El inchide ochii si geme usor.Ii place! Si mie imi place sa ofer placere.Mainile mi se plimba pe gleznele lui si pe genunchi.El se apleaca si cu miscari incete imi desface bluza si mi-o da jos.Imi framanta sanii micuti ce se pierd in mainile lui.Imi place si lui ii place! Se joaca cu sfarcurile mele, usor, apoi din ce in ce mai dur.Nu ma doare tare.E o durere placuta,  sa imi simt sfarcurile stranse intre degetele unui barbat.Ochii ii stralucesc ca niste margelute sidefate in semiintunericul ce ne inconjoara.Ma aseaza pe canapea cu fata spre perete, ghemuita cumva cica, ca o capra! Ma penetreaza cu un deget, apoi cu doua.Se joaca cu litorisul meu si-l freaca in miscari circulare.Cu cealalta mana si-o freaca sanatos.E placut!

Ia-ma! Te vreau in mine! –cuvinte pe care nu am reusit sa le spun…

Eram aproape de orgasm si-as fi vrut sa il simt in mine.El imi freca clitorisul din ce in ce mai tare,mai repede,in miscari circulare… pana mi-am dat drumul in palma lui.Am avut un orgasm umed si multtt (a se intelege squirt).Mana toata ii era uda; m-a patruns cu mai multe degete.Aproape ma durea dar il vroiam mai adanc in mine.Cu un deget mi-a incercat floarea anusului.M-am aplecat sa-i intre tot.Il vroiam si acolo!  Tremuram in asteptarea fiecarei miscari. Ii simteam scula tare si o doream in mine. Ca o iapa in calduri m-am intors pe canapea si el m-a patruns adanc si dur.Am terminat repede.Inca un orgasm rapid.Avea un madular ce ma umplea bine.Il simteam in mine adanc si il vroiam si mai mult.Am inceput un dans de du-te, vin-o.Cu cracii pe umerii lui, cu mainile lui ce ma tineau sanatos de coapse… ma ajuta in fiecare miscare mai dura, mai adanca.Reuseam sa il privesc din cand in cand.Cu fiecare contra il simteam mai aproape de orgasm…a scos-o din mine si i-am luat-o in gura iar. I-am supt si ultima picatura 😉 ca o vampirela ce sint!

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

