Ce viata… de gandac

Va rog , priviti cu rabdare urmatorul clip,  pana la capat.

Nu conteaza ce canta ala acolo, ca oricum  eu nu inteleg rusa!

Ar fi atatea de spus acum… dar va las sa ganditi singuri la viata pe care o aveti sau o oferiti celui de langa voi.

Toti avem nedumeriri despre cel de langa noi.Asa este? Intrebari fara raspuns…de cele mai multe ori.

Depinde doar de tine sa iti folosesti aripile, (sa prinzi momentul prielnic) … si sa zbori!

Cu totii avem teama ca nu putem’ zbura’ , din ceea ce ne tine legati, in nefericire, si plafonare.

Poate unii de frica, altii se complac, altii de placerea de a fi victima.

Ideea este, ca oricat de mic ai fi si de chinuit, zborul aceladepinde doar de tine.

P.S.

Voi incepe o noua categorie „barbatii fara nume”. Ca si in celelalte, voi scrie parti adevarate din viata mea.

Sa aveti parte de un zbor frumos!

Tag-uri:, , , , , ,

3 gânduri despre „Ce viata… de gandac

  1. mona August 29, 2010 la 1:23 pm Reply

    iubesc videoclipul asta …vazandul ma facut sa realizez…ca sunt puternica …si ca am aripi…asa ca…am incercat sa zbor,,,,si chiar am zburat …acum sunt libera…chiar daca am ramas amandoi gandacei …inca impartim aceasi ….masa…dar el nu stie ..ca eu zbor,,,,si tare bine este.invatati sa zburati ….cu totii avem aripi….

  2. mcippy August 30, 2010 la 12:57 pm Reply

    inainte de a invata sa zburam, ar trebui sa invatam sa scriem (asta legat de comentariul postat de mona). hello love!!!! poti sa biciuiesti mai putin limba romana????

    • mona Septembrie 6, 2010 la 11:26 pm Reply

      si unde este greseala?poate nu sunt romanca…si pot sa biciuiesc limba…in privat sunt femeie dominanta.

Lasă un răspuns

