Buna dimineata dragoste!

E dimineata si eu  iubesc diminetile!

M-am trezit devreme si am privit cerul din patul meu.Era superb.Norii, erau parca desenati de un pictor,in bucatele mici si albe, ondulate frumos.Albastrul senin al cerului presarat de acesti norisori, imi dadea fiori de relaxare.Ma facea sa visez cu ochii deschisi la el, barbatul din vis.

Nu a venit la mine de cateva nopti bune.Nici eu poate, nu am avut dispozitia necesara sa ma alint cu el.Uneori pur si simplu il simteam aproape, ii sarutam umerii si adormeam langa el.Alteori adormeam cu ganduri amestecate si uitam sa il chem langa mine, sa ma tina in brate macar.

Acum,de dimineata, privind cerul atat de frumos, nu puteam sa nu ma gandesc la el.Prin acei nori, zbor eu, cand sint cu el, cand ma alint si ma iubeste.

Am tras aer in piept adanc… simtind din nou acel parfum al lui… l-am simtit aproape si am inchis ochii. Mi-am atins buzele cu un deget, urmand linia lor.Il vroiam, imi lipsea atat de mult!Buzele imi erau aproape uscate, le-am umezit incet, cu varful limbii.Intai pe cea de sus, apoi pe cea de jos…Mi-am muscat un pic buza de jos, un pic doar…simteam cum creste dorinta de a fi iubita, de a avea un orgasm de dimineata.

Cu mana dreapta, am inceput sa ma ating pe sanul drept.L-am simtit pe el, cum ma priveste.Cred ca ii place sa ma priveasca cum ma iubesc!Am tras iarasi aer adanc in piept, sa ii simt mirosul de parfum proaspat de barbat…mi-am atins sfarcul ce era intarit si l-am prins intre doua degete.Il mangaiam cu degetul mare iar cu mana stanga am inceput sa ma ating pe sanul stang apoi usor am coborat cu ea intre picioare.M-am alintat pret de cateva secunde in zulufii mei roscati ca apoi sa cobor cu un deget pe clitoris…Respiratia inca imi era normala dar scurta, nu sacadata.Din cand in cand respiram adanc… trageam aerul atat de placut ce ma gadila in ceafa.Piersica mea era umeda si dornica de dezmierdat…

El a venit langa mine si mi-a atins mainile in acelasi timp, punand o mica presiune si apasand mai adanc in piersica mea, mai strans pe sanul meu, apoi m-a umezit buzele cu ale lui intr-un sarut adanc.. apoi altele mai scurte…I-am simtit mirosul puternic de dus proaspat, era inca cu stropi de apa pe el;il simteam atat de dornic sa ma alinte.Iar eu sa il am in mine.Mi-am indoit genunchii si mi-am departat picioarele, ridicandu-mi soldurile pentru a ma putea patrunde cu mana in umezeala mea atat de puternica acum.Imi alintam clitorisul cu miscari rotite, scurte… ma urcam spre orgasm.Respiratia imi era ritmata iar sarutarile lui au coborat spre sanii atat de dornici si ei! Te vreau!- I-am spus, si el nu mi-a raspuns decat cu un sarut ce inghitea cuvintele  mele. A coborat cu sarutarile lui si mi-a gustat piersica, facandu-ma sa ma arcuiesc si mai mult… in spasme de placere.

Te vreau! I-am spus din nou, iar el imi luase clitorisul intre buze si –l batea cu limba lui.Simteam ca nu mai rezist.Ajunsesem deja sa vreau sa am orgasmul… sa zbor in norii albi.S-a ridicat dintre picioarele mele, a venit deasupra mea si m-a patruns repede, adanc…facandu-ma sa inspir prima secunda de extaz… sa zbor spre norii mei albastrii, parca pictati !

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Buna dimineata dragoste!

  1. Dor Octombrie 4, 2010 la 7:15 pm Reply

    Ce mult mi-as dori sa te iubesc ca barbatul din visele tale!

    Apreciază

Lasă un răspuns

