Pestii fac sex…

Ma uit la ceas… e aproape ora cand el spunea ca o sa vina.Simt insa ca nu va veni, si poate nici nu ma va suna;  asa cum face de obicei.

Ciudat, telefonul suna exact la ora stabilita.Inima mi-a sarit o bataie sau poate chiar doua.Glasul lui ma face sa visez aiurea; dar  ma anunta ca nu va putea ajunge.Stabilisem degeaba o seara frumoasa impreuna.Sant ofticata rau, zambesc  de ciuda, si mainile raman  blocate pe telefon.Nu reusesc sa ii raspund decat cu un „bine, te inteleg.”Gandurile imi zburasera aiurea la ultima oara cand ne-am intalnit.Imagini imi treceau prin minte ca niste fulgere.Gapul sau intre coapsele mele, mainile pe sanii mei…

Ma enervez si ma duc sa fac un dus.Imi trebuia aer sa respir.Las rochia sa cada pe jos in baie si intru in cada.Sub picurii de apa, ma ating, pe sani.Ii cuprind in palme sa ii simt; imaginea lui inca imi persista in minte nelasandu-ma sa pot gandi rational.Inhalez mirosul de gel de dus sub aburii aproape fierbinti …genunchii imi sint parca moi si ma asez in cada punand dopul sa o las sa se umple. Las apa sa ma cuprinda, asa cum ar face-o si el cu bratele lui.Ma ating pe gat, pe piept…pe burta.

Mana imi coboara incet spre Venus… gandul imi este inca la sarutarile lui mici si apasate.Imi mangaii clitorisul in apa aproape  fierbinte , desfac picioarele , mai mult… ridic piciorul stang scotandu-l din apa si fac val…il asez pe marginea cazii.Simt cum stomacul imi tremura de placere si nu ma opresc din jocul cu clitorisul.Scot capatul de dus si las apa sa curga in jet usor…caldut pe furtun, pe clitoris.

Apa imi mangaie atat de frumos corpul…Nici un barbat nu stie sa atinga atat de frumos o femeie!

Si sa nu fiti gelosi! Pestii fac sex in apa! Sic!

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

