Ave in cur la sfantu’ asteapta !

Sfarsit de saptamana.Se spune, ca nici iarba nu creste in prima zi a saptamanii; dar de ultima zi cum e?

O fost zi de Sf.Marie.Maria aia din toate casele agatata pe pereti, Maria din vise, Maria iubita, Maria mama, sora….Maria! La multi ani Marie! La multi ani si mie! Am sarbatorit frumos cu prietena mea.Nu va spun mai mult.

Situatii ‚gravide’  in Ra-mania.Bebelusi in explozii, tigani( pardon, romi)  expulzati, Becali injura ( parca ar fi ceva neomenesc!?).DNA ii prelungesc lui DD  ‘viza de sedere ’fortata in Ro.mania…

Mapomond:

Madonna,e acuzata ca a furat un brand de nu-s ce toale(haine).Brand-ul are si numele unui album ( sau melodii?) a ei – ”Material girl”. Iar M.Douglas are cancer in gat.AHA! Nenea ala frumusel are ceva urat de tot in gat!

Una calda, una rece.Sau mai bine spus : una exploziva, alta inghetata.

Stire : CNAS….platit de doua ori…drept de autor…

Eu m-am gandit sa cer un drept ‚ de autor de viol.Violul pe care il fac conducatorii … “nu se pune”.

(O sa va povestesc eu, altadata, intr-un blog; cum am corupt un nene insurat sa-si insele nefasta,nefasta care oricum se culca cu prietenul lui! ).

Cum tot nu am carte de munca…o sa primesc numai DREPTURI  si … cel mai sigur cate un stangu’ in dosul meu mare!

Traim in RO-mania si asta ii ocupa tot timpu lui Mircea Badea , care a revenit la presa gurii …pardon, gura presei lui.

Cu respect

S.

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

