Dragoste la puterea a 3-a!

Caldura mare peste zi.Am schimbat lenjeria de pat cu una din bumbac. Sa absoarba mai bine transpiratia de peste noapte.Cealalta mirosea toata a sex.Eh, a pi.da si a sex…

Am dat drumul la AC si m-am intins pe pat desfacandu-mi si mainile si picioarele sa ma racoresc toata.Aerul  rece, usor, ma mangaia si ma alinta.Am adormit cu imaginea unor sani superbi…sanii vazuti astazi,  ai prietenei mele.A trecut pe la mine ca de obicei, in drum spre casa si am stat la o cafeluta si ca sa se racoreasca si-a dat jos hainele.Imaginea sanilor ei insa mi-a ramas in minte…

Muzica era in surdina….

Sani perfecti de pustoaica;desi ea  se apropie binisor  30 de ani.Perfect bronzati, cu o floare bruna,bronzata, ce se termina cu un sfarc minunat …erectil si numai bun de lins…

Clipeam des de excitatie…o sarutam pe buzele-i dulci si aproape subtiri.Aveau un gust de struguri copti si dulce, un gust de toamna… de vin, de betie.Eram ametita de excitatie si incercam sa-i ating sanii atat de perfecti, in forma de para .Sa ii cuprind in podul palmei si sa ii simt, sa ii ating sfarcul intarit de excitatie,  cu degetul meu cel mare.Eram in genunchi si ea, si eu,  in patul imens…ne sarutam si ne jucam cu limba pe buze.. .pe ochi, pe obraji.Era fierbinte, incinsa poate de dorinta sau de surpriza ca noi eram asa.O simteam atat de firava si de emotiva in acelasi timp! O mangaiam pe sanii ei atat de excitati si care parca imi zambeau si imi sopteau.. vreau sa ma lingi, sa ma saruti!

Am aplecat-o usor sa se intinda pe pat si i-am privit ochii verzi adanci… visa si ea.Am sarutat-o pe buze, pe gat apoi usor spre ureche.Ea nu schita mai nici un gest ci doar inchise ochii sa savureze placerea ce o primea si din cand in cand imi dadea ca o recompensa la fiecare sarut,  un geamat suav de felina.Am coborat cu buzele spre sani, usor pe laterala corpului… pe langa brate, iar pentru o secunda,  poate mai putin, gandul mi-a zburat la el…la barbatul din vis…

O adiere de aer racoros a trecutpe langa mine… (El vine la mine in fiecare clipa … cand inchid ochii…si imi doresc sa fie cu mine.)

L-am simtit cum ma atinge pe spate,usor, cu un sarut, ce lasa dara racoroasa;Erau  buzele ce le iubeam… buzele lui. S-a indepartat apoi sa ne poata privi.Stiam ca este un pic timid sau poate nu vroia sa ma ravaseasca  in sentimentele ce le  traiam.Nu stiu,poate doar vroia sa priveasca la noi desi lumina era foarte putina.Am continuat sa ma alint cu sanii ei,  coborand in sarutari lungi si apasate usor, spre buricul ei, apoi i-am sarutam coapsele burtica perfect plata si muntele lui Venus.Ea se arcuia perfect sub fiecare sarut , gemand usor .Mainile imi zaboveau pe sani si sfarcurile atat de tari, mi le roteam pe dupa degete… le atingeam, le strangeam mai usor, mai tare…continuam sa o sarut sa o relaxez , sa o simt vibrand de placere.Parea crispata … dar s-a destins cu primul sarut al meu pe clitorisul ei.Avea un gust placut … de piersica necoapta.Am lins-o pana la primul orgasm,  ce a facut-o sa scoata sunete guturale de placere.Atunci ea, s-a ridicat un pic si l-a chemat cu privirea,langa noi… pe el.

Era uimit, mirat, excitat … ii simteam oarecum teama si o oarecare jena.Aiurea! Stia ca il iubesc si ca voi imparti totul cu el.Mai ales placerile!I-am luat bratele si le-am sarutat, pe rand, usor.Ea s-a ridicat si a inceput sa faca acelasi lucru cu buzele lui. Nu eram geloasa,  ci doar atat de excitata de nu pot explica! Valuri de placere simteau cum ma cuprind in tot corpul.Ma excita sa imi privesc iubitul sarutat de o alta femeie.Aceiasi femeie pe care o puteam si eu saruta fara sa se impotriveasca…

Am coborat incet sa-i simt barbatia intre buzele mele fierbinzi si flamande de el…  Abia atunci, a inceput sa creasca intre buzele mele, sa simt cum prinde viata si vigoare…

Mainile lui, reuseau sa se imparta…o mana era pe capul meu, ma mangaia pe par iar cealalta pe ceafa ei…Era sarutat si satisfacut de doua guri flamande.Stiam ca o saruta bine, ma simteam fericita cu fiecare zvacnire a sexului in gura mea umeda…As fi vrut sa o pot linge si pe ea in acelasi timp, sa ma dedublez  cumva si sa le ofer placere in acelasi timp.Am lasat-o si pe ea sa –i simta sexul erect intre buze si am facut schimb… L-am sarutat eu,  iar ea a coborat sa-l alinte cu buzele ei.

M-a prins de par de dupa ceafa si simteam cum vrea sa ma manance cu totul, sa ma soarba in el printr-un sarut! Am genut  de placere.Ma  muscase de buze… marind dorinta mea de a-l simti fericit.

Era atat de excitati toti trei! Era timpul sa il las sa ii simta piersica umeda,  abia linsa de mine.M-am intins pe pat si am ghidat-o pe ea sa ma sarute acolo, jos, in piersica mea umeda de atata placere. El privea cum faceam miscarile… se pierduse in sentimente si poate iarasi o teama il incerca… i-am vorbit cu privirea si m-a inteles.A ridicat-o de solduri si a patruns-o adanc incepand un dans ce nu poate fi descris in cuvinte…

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Dragoste la puterea a 3-a!

  1. cuckoldcream August 12, 2010 la 3:28 pm Reply

    Foarte frumos si in acelasi timp incitant. Insa.. visul asta l-am avut si eu de cateva ori. Sper sa ne intalnim in urmatorul vis. Si nu uita sa-ti aduci prietena..:P

    Apreciază

    • sonyared August 12, 2010 la 3:31 pm Reply

      Dragul meu, voi vorbi cu barbatul din vis… poate te invita! 😉 Speram ca va fi ceva frumos!De ce nu? Cu prietena inca nu.Sa vad ce va spune ea despre visul meu.Sper sa nu ma dojeneasca prea tare!

      Apreciază

  2. EugenDulceAmar August 16, 2010 la 10:44 am Reply

    Aceeasi nebuna romantica visatoare, care viseaza frumos, dar in visul tau as vrea sa fiu si eu impreuna cu tine si „xxx” asa cum ii zic eu.
    Sa facem un trio perfect Sony DulceAmar xxx.
    Poop fetele.

    Apreciază

  3. mona August 29, 2010 la 10:49 am Reply

    pt moment…am simti gelozie…dece ea da?si eu nu?doar si eu sunt prietena ta …..draga mea, cred ca, la urmatoarea noastra intalnire…reala ! nu virtuala …o sa vreau si eu …imi e dor….asa de tare de alintaturile unei dame.off

    Apreciază

Lasă un răspuns

