Prima iubita! (2)

Mi s-au pus multe intrebari dupa acel blog.( Prima iubita)

Da  am fost cu ea inca aproape patru ani de zile.Da, am facut-o si cu partenerul meu, si cu alte fete .Si in 3( noi doua si un alt individ);  si in 3 fete si in 4 fete.Dar mai bine o sa va povestesc  din ce imi amintesc…

Eu si cu Alina, aveam o relatie superba.Partenerul meu nu ne deranja deloc.Ba ii facea placere sa ma stie cu o femeie.Nimic pervers.Vroia si el sa poata asista cand facem dragoste.Sa ne priveasca macar.

Alina ( nu asta este numele dar nu vreau sa dau idei nimanui!) a fost de accord si  ne-am lasat privite de partenerul meu.Prima oara nu ne-a placut.Parca ne fura din intimitate; ulterior dupa ceva vreme  l-am lasat sa se apropie, sa se joace si el cu noi.Era placut dar totusi… imi amintesc ca am cautat o alta fata.Nebune nu? Pai nu aveam chef de el cand eram amandoua.Nu va ganditi ca eram zilnic in pat si faceam dragoste!Relatia mea cu Alina era permanenta ca a unui cuplu fericit.Doar ca traiam si cu ea si cu partenerul meu.El pleca luni intregi , avand serviciu in alta tara.Alina insa ramanea mereu cu mine.Ne iubeam cand aveam chef; poate in fiecare seara,poate doar o singura data in saptamana… alteori ne placea sa ne’ jucam’.Mergeam in discoteci si agatam cate un individ.Pentru experimente! Asta a fost pana am realizat ca „nu e sanatos” ce faceam! Incepusera sa ne caute prea multi poate sau ne plictiseam prea repede de ei.Nu stiu ce motivatii aveam clar atunci.Ideea e ca ne-am distrat cat a incaput!

Un 8 martie intre fete!

Vroiam sa ii fac o surpriza Alinei.Sa mergem la un club de striptease.Invitasem si pe Olga( nume fictiv).Olga era o prietena  pe care o aduceam de obicei sa il tina ocupat pe partenerul meu .O prietena cu care noi amandoua nu ne-am iubit prea mult pentru ca o lasam mai mult cu el; noi mergeam la cafele si discutii… la jocurile noastre proprii si va asigur ca erau jocuri fantastice in bucatarie!Luasem dintr-o revista un anunt cu o tipa care zicea ceva ca ii plac fetele(abia apareau atunci revistele acelea).Am sunat si am invitat-o la club.Avea sa fim 4 fete!

Ne-am machiat poate prea mult; inclusiv peruci si buze mari.Ceva de gen’lady gaga’ de acum.Ha, ha! Zambesc cand imi amintesc cate nebunii faceam noi noaptea!

Noaptea aceea de 8 martie a fost una nebuna rau.In club am platit fete sa ne danseze in brate… am baut si ne-am distrat.Apoi toate patru am mers acasa.Si Alina si Olga erau de’ale  casei deci  nu aveam sa am probleme insa noua tipa..ceva mai grasunica decat noi ( cam cum sint eu acum…), ne-a informat ca ea e ceva gen.. fata cu plata!OPS!

S-au aprins fetele mele.Pai nu e nimic! Ne permitem!Si am luat-o si pe ea in cuibul de nebunii.Imi amintesc ca am urcat pana la etajul trei in liniste iar cum am inchis usa ne-a pufnit rasu’ pe toate si o sa va povestesc aventura intr-un alt blog.  ‘Cum e cu  4 fete!’ 😉

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

