Sclava buzelor lui.

Nu stiu ce mi-a venit azi.M-am imbracat foarte colorat.Aproape ca o capra de anul nou!

Mi-am tras o fusta pana deasupra sanilor.E atat de cald ca suport cu greu ceva pe mine desi am facut deja de trei ori dus astazi.Aerul conditionat e fixat in dormitor si am stat mai mult la butonele deci am fost nevoita sa suport caldura…

Spre amiaza m-am intins in pat si am adormit.Intr-un moment de relaxare profunda am simtit cum el, barbatul din vis, a inceput sa ma mangaie pe picioare…usor.De la talpi spre glezne urcand si atingandu-mi pielea cu atingeri usoare.I-am simtit apoi buzele fierbinti … acolo pe  langa oul piciorului.Erau atingeri cu varful limbii, usor tarata, abia atingea pielea, facand doar sa simt placere…excitatie.Apoi am simtit  buzele intr-un sarut apasat, la fiecare cativa centimetri,  urcand,   parca masurand femurul… pana la genunchi.Acolo s-a oprit din nou…ii simteam respiratia apasata…pasarica mea era umeda si percepeam cum lichidul din mine se scurge in valuri mici.

Placerea era la fiecare secunda, la fiecare atingere. S-a postat intre picioarele mele si mi-a ridicat rochia colorata… dezgolindu-ma toata. Am avut o senzatie atat de interesanta, de … dezgolire, de goliciune. Parca deveneam pudica desi nu am schitat nici un gest. Abia puteam percepe aerul  sa respir de emotiile provocate. Incepusem sa tremur, sa am spasme usoare.

M-a intors pe burta si mi-am dat coloratura de fusta jos de pe mine.Ma simteam oarecum timida sa ma intorc sau poate nu vroiam sa stric jocul lui. Dandu-mi parul usor intr-o parte, mi-a soptit la ureche pe un ton suav…te  doresc, te vreau !;apoi cu sarutari scurte pe colana a coborat spre fese.S-a oprit un pic la gropitele de deasupra fundului…(ideile mele despre placere se amestecau, ma ameteau , ma excitau atat de mult!)….ca apoi sa reia sarutari suave in spatele genunchilor, excitandu-ma peste poate.A urcat din nou, incet, cu sarutarile si cu atingerile lui pe fund.. pe spate,pe gat…M-am intors sa il privesc.Imi doream buzele lui si sarutul .Imi doream sa privesc chipul lui , ochii si mai ales sa ii simt gustul buzelor ce ma alintasera atat de placut si ma ametisera in asa hal.Ma privea si el pe sub genele lungi, cu o privire umeda,  de caprioara flamanda, perversa chiar. Avea atata profunzime, atata senzualitate in privire…

Buzele ii erau moi, carnoase, pline,  catifelate…buze atat de frumoase pe care sa le mangaii cu genele, sa le lingi, sa le musti usor.Buza de sus,cu forma ei de inimioara pictata frumos, cea de jos mai carnoasa, mai …era poate mai dulce decat cealalta sau asa mi se parea mie.Ii priveam buzele cum imi saruta fiecare deget de la mana… usor ,plimband degetul meu pe buza lui,  apoi muland buzele pe el,il lua mai adanc in gura si-l alinta un pic cu limba rotindu-se pe deget; intr-un sarut usor, il scotea din gura lui umed si iar se juca cu buzele lui.

Apoi un alt deget…si celalat;se juca cu mintea mea, cu privirea mea.Zambetul lui atat de placut , cu dintii sai perfecti …ah! Ma ametea cu totul privindu-ma dupa fiecare sarut al degetelor… in ochi. Parca imi cersea zambetul, placerea, extazul….Iar eu,  puteam doar sa ma bucur de ceea ce simteam si sa alunec usor in visare, pierduta in ochii lui.

Cu cealalta mana,  imi alinta un san,Sfarcul  se intarise si vroia sa tipe parca vroia si el sarutat, alintat, dezmierdat de buzele lui. Eram sclava gurii lui.. a buzelor si a fiecarui sarut!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Sclava buzelor lui.

  1. cuckoldcream August 12, 2010 la 3:48 pm Reply

    Draga mea, te rog, termina povestirea, n-o mai lasa in coada de peste.. Nu-mi mai forta neuronu’ astfel incat sa imi imaginez singur continuarea. La majoritatea post-urilor tale raman neterminat…

    Apreciază

    • sonyared August 12, 2010 la 4:04 pm Reply

      Ah! Scumpul meu, …continuarea o poate face oricine citeste.Asa cum simte! Uneori starile sint greu de explicat in cuvinte atat de simple .Ma tem ca nu voi putea sa descriu orgasmul si placerea in cuvinte demne de cele traite.(Ai observat ca sint chiar comparata cu Sandra Brown desi nu am citit nimic de ea..) Nu mi-ar placea sa scriu compuneri pe teme erotice .Scriu doar ce traiesc.In categoria „Barbatul din vis” sint mai mult fanteziile mele, decat ce am trait.Sint combinatii de fantezie cu realitate traita.Poate voi ajunge sa nu te mai las „in coada de peste” cu celelalte bloguri.
      Iti multumesc pentru interventii desi se vede ca „sint citita”…putini se obosesc sa imi scrie cateva cuvinte.

      Apreciază

      • cuckoldcream August 12, 2010 la 4:25 pm Reply

        Mai straduieste-te putin. Sunt sigur ca poti. Continua-ti povestirile si fa astfel incat sa am umezeala orgasmului tau pe ecranul monitorului meu. Mai adauga putina sare si putin piper si nu ma vei mai lasa „in coada de peste”. Si nici pe ceilalti care te citesc. Cred ca atunci si ei vor depune si efortul de a iti scrie.. Chiar daca unii se vor plange de anumite umflaturi..

        Apreciază

  2. Georgiana Octombrie 16, 2011 la 1:43 pm Reply

    Eu chiar am simtit sa fac dragoste dupa ce am citit ce ai scris aici si a fost minunat. Iti multumesc pentru placerea pe care mi-o transmiti prin aceste povestioare, fantezii! Te imbratisez cu drag, Giorgiana.

    Apreciază

  3. Sonyared Decembrie 20, 2011 la 8:34 pm Reply

    Ah! Georgianaaaa ! Ce nume frumos! Tocmai ce mi-ai starnit fanteziile! Imi cer scuze ca nu am vazut postarea ta pana acum. Te sarut cu mare drag! Sonya

    Apreciază

Lasă un răspuns

