Prima iubita

Ei, dragii si dragutele mele,  cum puteam sa pun alt titlu decat  ceva simplu ?

M-am gandit sa va impartasesc  cate ceva despre prima mea iubita.Se intampla cu peste 12 ani in urma…

Asa ne-am cunoscut.A urmat o relatie de aproape 4 ani.Insa asa a inceput totul intre mine si Alina.

Eram in birou si ma uitam la cum danseaza tinerii in discoteca…( pe un ecran de tv).O tipa mai subtirica se tot invartea pe langa partenerul meu si devenea vizibil ceva incititant si pentru el dar si pentru mine care stateam pe un scaun tampit in birou, sa fac actele pentru contabil care  trebuiau predate dimineata la prima ora.

Imi amintesc ca eram incitata rau de ce vedeam si am pus pe cineva sa o cheme in biroul meu.

A intrat sfioasa… m-am uitat la ea… nici nu indraznea sa ia loc. Se  bagase intr-un colt iar eu ca o nebunateca ce eram am inceput sa o sarut! Ei da! Cu tupeu inca! Ea era bulversata… Nu a schitat nici un gest de impotrivire ,  ci pur si simplu ne sarutam .Era ata de diferit acel sarut! Atat de ah! Imi amintesc si acum ce simteam!Cineva a ciocanit la usa si ne-a intrerupt ..Am cerut sa mi se aduca cafea si ea… ceva suc cred.Nu imi amintesc si nici nu este important asta.

S-a asezat pe un scaun si am discutat .Nu imi amintesc ce anume dar  eu vorbeam cu ea si ochii mei erau fix doar pe buzele ei si pe corpul ei atat de firav!A ramas sa ne vedem a doua zi, mai pe seara la mine.

Ne-am intalnit  a doua zi si imi amintesc doar ca am discutat banalitati apoi am inceput sa ne sarutam.Saruta demential de bine.Eram pe canapea si am inceput sa o ating.Ea sfioasa imi raspundea la saruturi dar cand mainile mele au vrut sa ii descheie bluza…s-a retras.

Desi  discutasem cu ea pentru a nu intra in jocul meu daca nu ii face placere, ea s-a retras fastacita parca.Eu, mai nebuna ca de obicei, i-am tras o plama peste fata.M-a enervat jocul ei de fetiscana… nu stiu .M-a iritat pentru ca discutasem inainte de a nu se baga in jocul acesta daca nu ii face placere si ea acceptase .Acum insa facea figurele cu mine.

M-am enervat si am vrut sa o expediez, sa o dau afara,  dar ea a venit langa mine si m-a sarutat! WOW!Totul se intampla in cateva minute… am inceput sa o sarut iarasi si iarasi flamanda de gura ei…am dezbracat-o de bluza… .Avea sanii atat de micuti… si parfumul corpului ei era ceva neutru.. frumos, aproape de tei…

Dupa cateva minute eram si eu dezbracata si ea de bluze si ne jucam cu sarutari si mangaieri …cand partenerul meu a deschis usa! Ei nah! Era singurul magar care putea intra fara sa bata la usa!Imi amintesc ca am tipat sa iasa… si a iesit.Surprinzator ce facusem… de obicei  era el care tipa, pentru orice…acum insa …

Partenerul meu ma chinuise mereu cu idei de  trio si ca ar trebui sa incerc sa fac dragoste cu o femeie.Acum poate asta era raspunsul la ceea ce spunea el…poate de aceea s-a retras ca un pisoi..nu stiu.Stiu insa ca am continuat sa ma iubesc cu Alina ore in sir.Ne-am  explorat fiecare centimetru de piele .Traiam ceva unic, ceva ce mintea mea nu putea sa inteleaga  atat de bine .Imi amintesc cum arata pasarica ei mica; era ca o piersica! Avea un gust  tare placut de fruct necopt .

In explorarile mele i-am gasit clitorisul care la fiecare atingere o facea sa tremure de placere.L-am dezmierdat mult.Vroiam sa ii ofer placere, sa o iubesc.Cu fiecare secunda si tresarire a ei … eu ma simteam mai fericita, mai altfel…Am gustat lichidul placerii ce iesea din piersica ei si mi-a placut.Ea mi-a luat capul cu ambele maini si m-a sarutat,  testand si ea gustul propriei piersici.I-a placut pentru ca a inceput sa ma sarute si ea pe coapse,  apoi in jos… pe interiorul gambelor.M-a lins asa cum o facusem si eu; ca o pisicuta ce isi bea laptele insetata.Am avut un orgasm puternic …apoi am luat-o in brate.

Am stat  asa cu ea, imbratisate,  minute in sir..nu-mi amintesc cat.

Am privit-o cum se imbraca… Era atat de firava si frumosa!Cu parul ei saten si sanii micuti… cu mainile ei lunigi…

Am sarutat-o la plecare uitandu-ma in ochii ei adanci si caprui.O iubeam!

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „Prima iubita

  1. mihai August 5, 2010 la 8:42 am Reply

    🙂 mereu ne-ncanta Sonya cu amintiri frumoase..asteptam continuarea.

    • sonyared August 6, 2010 la 11:03 am Reply

      Multumesc Mihai.Am sa scriu cat pot si cat imi permite timpul.Ma bucur ca iti place ce scriu!Multumesc inca odata ca m-ai ajutat sa imi amintesc cate ceva din trecut.

Lasă un răspuns

