Barbatul din vis

Am fost dojenita ca mi-am schimbat ‚stilul’  de scris si am ‚dat-o’ in politici…

Asta sint eu dragilor.Blogul meu, piticii mei… citeste cine vrea!

Nu am scris, pentru ca am vrut sa ma bucur pe deplin de ceea ce am simtit in ultimele doua saptamani.Sa nu fiti gelosi.Si eu sint un om ca oricare altul si traiesc din plin viata; pentru ca ii cunosc valoarea.Am sa va scriu cateva aventuri frumoase care probabil vor fi ceva mai profunde si mai tangibile dar asta sint eu.

Daca as spune cuiva ‚te iubesc’ oricum nu m-ar crede! Nu am spus aceste cuvinte nici unui barbat dar am simtit zilele trecute ca as putea sa o spun…Nu va mirati! Nu am facut-o! Nu are rost sa comentez prea mult pe aceasta parte.Nu o spun si gata!

Barbatul din vis,

Intinsi pe pat, inca imbracati… nu reuseam sa-l simt aproape.Poate timiditatea lui sau a mea, facea sa parem atat de apropiati si totusi departe de a incepe sa ne iubim.Am vorbit in nestire pret de aproape o ora poate; despre lucruri si locuri vizitate, despre un oras din Anglia unde eu am locuit  si care mi-a placut…despre lucruri atat de inocente. Simteam ca el trebuie sa faca primul pas…oare de ce? Nu stiu.

Privirea mea cersea sarutul lui…primul sarut al lui.Ceream un inceput de vis, de alintare, de ceva frumos  de ceva unic.Inima imi batea puternic aproape sa iasa din piept… imi amintesc ca imi era atat de drag si de frumos ce vedeam parca nu mai vazusem barbati in viata mea.( imi amintea de cineva drag;poate).Semana cu prima mea iubita, mirosea atat de frumos,…ma atingea atat de fin si de delicat pe obraji, pe buze.Aproape ca un ‚amant de profesie’sau poate chiar ii eram draga cum imi era el mie?I-am atins fata, parul lung matasos, apoi buzele lui  fierbinti  au inceput sa le caute pe ale mele…Inainte de a gandi, mana lui stanga se strecura pe sub ceafa  si-mi prinse in ea parul bogat, apropiind buzele,  din nou … intr-un sarut aprins si apasat.

I-am simtit atunci gustul, un gust ce m-a facut sa ma simt coplesita de o emotie inexplicabila; am continuat sa il sarut in nestire.Fiecare sarut cerea un altul; si altul,  ce cerea o alta mangaiere, o alta atingere usoara….Era deja totul ca un drog .Ne-am contopit in acel sarut adanc , patimas.El mi-a simtit apoi sanii apasati peste pieptul lui…

Din clipa in clipa, ma asteptam parca sa fiu respinsa intr-un fel sau altul.El insa tremura usor de emotie cu ochii intredeschisi,  la fel si eu.M-am lasat ca beata,  purtata de ceea ce simteam, mangaindu-i pletele si obrajii.Simturile o luasera razna de tot, respiratia mi se precipitase int-atata ca o auzeam.Buzele lui se oprira cateva secunde iar inima mea parca a facut un salt… o oprire undeva departe , in alta lume.O lume a dragostei, a erotismului profund… o lume de vis cu un barbat de vis.

Urcam parca incet,  pe o scara de unde culegeam nectarul placerii… din toate colturile, din fiecare fibra a corpului corpului meu.Imi doream sa raman acolo in acel vis atat de placut…sa sarut buzele acelea atat de gustoase,  de pline de dorinta.Am inchis ochii, visam si traiam in acelasi timp ceva frumos, placut, ametitor.Gesturile isi urmau cursul intr-un joc al dragostei si erotismului. Simteam ceva ce de mult nu am simtit.O atractie spre Univers… spre stele; iar Universul era mai generos cu mine ca niciodata. Dragostea provocase drogul care ma ametea…

Nu-mi amintesc sa fi fost prima oara cand ne-am iubit sau a doua oara; sau exact cand toate s-au intamplat.Am prins cu dintii de omoplatul sau, l-am muscat usor…apoi din nou… Simteam cum el trebuie sa fie in mine.Fizic il doream in mine tot.Ne-am iubit ca doua fiinte ce sfideaza totul in jur si le pasa doar de placere si de ei;  cum fiecare sentiment simtit din prima clipa se intensifica de fiecare data, la fiecare atingere…

Am coborat incet, cu sarutari pe gat, apoi pe piept.Mainile lui atingeau usor umerii mei , bratele mele, coatele… ma mangaia usor dandu-mi senzatii greu de explicat in cuvinte.

Eu sarutam fiecare bucatica de piele intalnita in calea buzelor si a limbii coborand incet spre picioare.Simteam ca trebuie sa iubesc ca trebuie sa ma bucur de fiecare atingere; si o faceam atat de simplu si natural, de parca cunosteam fiecare loc care dorea sa fie sarutat si atins de mine sau poate era doar dorinta de neoprit de a ma imbata de fericire.Tremuram toata si placerea se revarsa in cascade din ce in ce mai line…atunci el a venit peste mine; si pur si simplu s-a rostogolit in mine, facandu-ma sa gem de placere…sa-l simt cum ma umple de el, cum se imbina pur si simplu cu ce eram eu, devenind doar o fiinta. Doua dar una.

Placerea imi amortise toate simturile, simteam prin el, respiram parca prin el, si eram o singura fiinta…la propriu si la figurat.Am uitat sa respir…aerul parca devenise un plan secundar…respiram iubire, dorinta, placere.

…ma pierdusem in el, in ochii lui patrunzatori, in privirea ce ma sorbea cu totul.Ma ametea si ma zapacise cu totul.Miscarile lui, ale mele…erau parca un dans lin, continuu.Parul lui lung si matasos, imi acoperea fata iar eu  il luam usor, si-i descoperam chipul, sa pot sa il sarut iar si  iar….avand impresia acum, ca vroiam sa ii absorb toata fiinta lui pentru totdeauna.( acum pare disperare!atunci era doar dorinta nebuna).Privirea lui insa imi dadea liniste, radia de duiosie, dragoste..combinate totodata cu umbre de tristete abia perceptibila, ceea ce facea sa sporeasca farmecul si profunzimea…a tot ce simteam amandoi.

Ma arcuiam la fiecare atingere,voit sau nevoit, in spasme scurte de placere.Eram ca o prelungire a degetelor lui, a lui, in dansul fara muzica.Treptat spasmele si tremurul usor au inceput sa scada din intensitate.M-am rostogolit alaturi de el…Zburam…in nori de un albastru senin.Visam …mai sus!Mai departe!

Am adormit in vise…fara sa ma inchin la dorintele mele si minunile vietii.Fara ca macar sa am sentimentul banal de „imi place”,”nu-mi place”…

Nu vreau sa fac ordine in haosul meu.Sufletul mi-e ratacit si recunosc,  macar fata de mine,  ca iubirea este cel mai profund sentiment…si este oarba.

Cuvintele sunt de prisos dupa astfel de momente traite.M-am trezit dimineata sa fac cafeaua… el era langa mine, ma privea.Am inchis ochii.. visam inca?

Mi-am miscat fundul spre bucatarie. Am savurat cafelele in tihna de dimineata la o tigara si un abur… de amor.


Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

