De ce imi omori speranta ?

Gargara televizata si prostie cat cuprinde din partea statului unde traiesc si a conducatorilor lui pe care ii intretin din taxele si impozitele pe care le platesc eu si altii ca mine, ca voi. La cum arata acum Romania nu mai am vise.Adorm si ma trezesc in Romania dar fara vise.Oligarhia este prea puternica, prea nesimtita si prea obisnuita cu bani multi facuti din invarteli si nu din munca cinstita.

„Explore the Carpathian garden”

„In acest moment, nu cred ca exista o persoana mai emotionata ca mine, mai mandra de cetatenia ei si mai increzatoare in tara pe care o reprezinta”, a afirmat Elena Udrea, in discursul care a precedat lansarea brandului.”(Sa mori tu?) „Achizitionarea brandului a costat 800.000 de euro, potrivit ministrului turismulu”(Vai mie! Dar ce stiu eu, care abia mi-am terminat cele douasprezece clase?)

Si cat de expresiv poate fi acel logo! Parerea mea umila este ca cel mai greu a fost cu frunza, „desenata de mana”…Uitandu-ma atenta, observ limpede, ca e o alta frunza, chiar daca e din acelasi pom! (http://www.istockphoto.com/stock-illustration-6073738-green-symbols.php)

Una peste alta acest logo ne reprezinta! Romania, indolenta , superficialitate,inconstanta…!

‘Taiatul frunzelor ,  ce-i drept , ii reprezinta pe multi dintre romani!

Unde ne sunt adevaratele valori?

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

