Revista presei, presa revistei.

Despre fumat, fumatori, reclame.

Mai bine sa te feresti de prost.. ‚nu se stie ce fel de bureti’ a mancat dimineata!

Mi-am facut un obicei sa imi cumpar dis de dimineata ziarele odat’ cu ‚cuiele de cosciug’.Aha! Trebuie sa ne gandim serios si la treaba aia nu?Cum naiba credeti voi ca se pot spala niste banuti si angaja directoare; sotiile unor ‚sus pusi’ pentru a mai intregi bugetul familiei ‚sarace’ daca nu cu reclamele-antireclame astea de ‚2 lei’- vorba vine… auzi.. ‚fumatorii mor mai tineri! ‚
Am cunoscut personal cativa cancerosi de plamani,  care nu au fumat in viata lor!Si tot la fel, personaje care au fumat toata viata, dandu-si sfarsitul ” de moarte buna”  la varste  respectabile!

Pe al meu de azi scrie: ’Fumatul provoaca imbatranirea tenului ( pielli).’ Deh! Bine ca nu provoaca altele!’Fumatul poate ucide’.Aicea cam da! Au dreptate.. .poti sa mori si de la un pahar de apa! Si la colt de strada ca te impiedici aprinzand tigara…Cui naiba ii pasa ce scriu ei pe pachete? Imediat ce vad imaginea aia mica si gretoasa imi aprind o tigara si imi trece! Cea mai simpaticuta e aia cu imagina unei mecle de dama cu ‚moloz’ pe fata si langa dansa  ceva fad…un craniu fara dintii superiori… bleah!  E timpu’ de o tigare! 

 

Si sa ne amuzam un pic:

 

 

Un gând despre „Revista presei, presa revistei.

  1. Medasig Ianuarie 3, 2011 la 11:32 am Reply

    Da, tare poza!

    Apreciază

Lasă un răspuns

