Adevarul si numai adevarul! 5 

1.Cea mai tampita intrebare din ultimele 3 luni.

‘De ce zambesti?’

2.Cel mai dragut personaj din ultimele 3 saptamani .

Un pletos dragut foc. Sic daca nu esti cu plete … te gandesti prea mult! ( nu-l cunosti!)

3.Ce carte citesc.

N-am inceput nimic dar am inca 3 ce se asteapta devorate.

4.Planuri de viitor?

Am dar nu le spun aici.

5.Unde te vezi peste 5 ani?

Sigur tot pe langa butoane! sic

6.Ce mai este nou?

Toate sint noi si inedite.Va spun cat de curand  ceva frumos.

Un gând despre „Adevarul si numai adevarul! 5 

  1. Feetlover Iulie 15, 2010 la 9:03 am Reply

    Cand mi-ai descris blog-ul,mi-ai parut lipsita de modestie…dar constat(fara uimire pentru ca te-am cunoscut) ca scrii foarte…misto…asta e cuvantul care se potriveste,iar noi barbatii avem multe de invatat de la tine.
    Sper sa continui!
    Ma declar fun!

    Apreciază

Lasă un răspuns

