Maestre!

Am eu o dambla cu numerele 0090  dar tipul are accent de british si zic OK.

Peste 20 de minute ne privim pe sub gene in lumina violeta din holul hotelului.El  un domn dragutel foc (eu credeam de 40 si… el a zis 50).Nu-l contrazic deloc dar corpul e de invidiat !

Urcam cu liftul la camera dansului si….

Ma deham de toate hainutele si imi face semn sa ma intind pe burta in patul imens…Incepe sa ma atinga cu varful degetelor… incet, suav… imi place! Ma pisiceam sub atingerile lui usoare, ma  adulmeca  ca un pisoi in calduri .

Ma strange in brate puternic strivindu-mi obrajii cu buzele uscate si pline de dorinta. Ma alinta …trecandu-si degetele prin parul meu… ma  face sa simt cum creste dorinta in mine dar si in el cand ii simt rasuflarea apasata… sacadata…

Isi plimba din nou degetele pe spate si cu atingerile usoare imi provoaca acea placere si dorinta de ‚mai mult’…Intr-un moment neasteptat imi trage o palma peste fese de aproape ca mi se taie respiratia! Senzatia de spaima ma inunda in tot corpul probabil ca a fost atat de neasteptata intr-un moment atat de intim si de ‚moale’! Ma simteam deodata la marginea unei noi frontiere … abandonata si totusi  cu dorinta puternica de a fi eu iarasi alintata de el. Imi doream sa fiu atinsa oricum.. cu palma cu degetele lui… cu buzele dar sa fiu atinsa de el. Si a facut-o atat de frumos.  Imediat m-am linistit interior simtind  din nou atingerile usoare peste fese… limba lui pe clavicula,  pe gat… pe obrajii mei calzi,  pe ochii…

Cand incepusem sa ma simt iarasi in ‚siguranta’ si alintata ca un mic mot de plus… mi se taie respiratia  atat de brusc si de neasteptat! Primesc cateva palme serioase peste fese de imi venea sa tip de durere … mi-au dat lacrimile instantaneu si nu am reusit sa realizez ce anume se intampla.Am tipat in perna care imi acoperea fata…era o durere acuta provocata de palmele imense si dure…ma usturau fesele dar nu ma puteam misca! Eram ca un puzzle desfacut si amestecat pe o fata de masa ravasita si ea! …incercam sa imi explic in cateva secunde ce anume se intampla… cum as putea sa ‚refac’ imaginea de puzzle,  cand totul a intrat iarasi intr-un normal calm si firesc,  ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Eram iarasi alintata si dezmierdata  peste fesele probabil inrosite si cu senzatia aceea de usturime profunda….

Cu fiecare atingere usoara,  peste fesele ce suportasera palmele grele de dinainte…simteam mai mult durerea si usturimea, socul produs si calmul ce urmase…Ma linistisem din nou dar inca spaima ca as putea  sa fiu iarasi pleznita nu-mi trecuse. Mi-a spus cateva vorbe de alint…nu mi le amintesc… erau menite sa ma linisteasca profund sa incep sa’ torc’ iarasi ca o pisica sub atingerile usoare.Eram ‚agitata’ interior dar in cateva minute mi-am revenit .Aproape ca uitasem ce a fost cu cateva minute inainte! Eram excitata cum de mult timp nu mai reusisem sa ajung  la acest stadiu de excitare iar acum iata ca era ceva atat de natural! O noua ’ runda’ de lovituri pe fiecare din fese in lateral si alternative mi-a produs o imensa senzatie de …PLACERE!

O da! Primeam fiecare lovitura de palma cu o placere imensa cu o placere salbateca as spune!Imi doream fiecare atingere si lovitura…stiam ca urmeaza sa ma alinte….

Tag-uri:, ,

10 gânduri despre „Maestre!

  1. theashine Septembrie 9, 2010 la 8:15 am Reply

    …e foarte ciudat cum reusesti ,prin cuvintele tale,sa-mi atragi atentia in asa fel incat nu-mi dau seama ce se intampla in rest..zic ciudat caci felul meu de a fi nu are nici o legatura cu „nebunia focului” creat de tine avand in vedere si varsta mea;))…si totusi ceva ma face sa citesc in continuare…:-?

    Apreciază

  2. RO Spank Decembrie 8, 2010 la 2:08 pm Reply

    O poveste superba, mi-a facut mare placere s-o citesc!

    Apreciază

    • sonyared Decembrie 25, 2010 la 1:41 am Reply

      Multumesc!Mie mi-a facut o reala placere sa traiesc momentele acelea si de aceea le-am impartasit.Sper sa mai pot scrie lucruri frumoase cat de curand.

      Apreciază

  3. vitttorio Decembrie 26, 2010 la 1:13 pm Reply

    dincolo de ce s-a intamplat sau nu, scriitura e perfecta… intamplatul sau ne-intamplatul sunt traite si redate fabulos!!…

    Apreciază

    • sonyared Decembrie 26, 2010 la 1:43 pm Reply

      Vad ca ‘scriiturile’ mele te-au acaparat un pic.Multumesc de comentarii.Asta ma face sa imi doresc sa mai scriu din ‘piticii’ mei, pentru cei ce citesc pe aici cu placere.

      Apreciază

  4. vitttorio Decembrie 26, 2010 la 5:06 pm Reply

    vezi vezi, bine vezi… un pic mai mult 🙂 acu inkideam pc-ul sa ies un pic la aer si nu m-am abtinut sa mai zic si eu una… 🙂 a propos… „moderarea” de care vorbeai si cu „”pobabila”:) fagaduinta din partea ta oare vin in timpul vietii noastre? 🙂 …

    Apreciază

    • sonyared Decembrie 26, 2010 la 8:00 pm Reply

      Ti-am rapit o intreaga dupamiaza! WOW.Nu am promis nimic dar cred ca ai deja adresa mea de e-mail.Daca nu, iti voi trimite personal un mail ca tot este craciunul!

      Apreciază

  5. rocco Noiembrie 12, 2014 la 10:28 pm Reply

    pacat ca s`a limitat la fese 🙂 , sau poate acolo ai incheiat tu povestea 😀

    Apreciază

    • Sonyared Noiembrie 12, 2014 la 10:57 pm Reply

      Asta a fost experienta.Probabil ca n-ar mai fi fost placuta daca pleznea in alta parte! 😀 As fi dat indarat cu siguranta! Mi s-a mai intamplat!

      Apreciază

      • rocco Noiembrie 17, 2014 la 10:48 pm Reply

        intr`adevar , face slap`uri pot fi ….delicate 😀 , insa in contextul potrivit , primite de cine trebuie , da`te de cine trebuie , dar mai ales da`te cum trebuie , pot fi senzationale 🙂 , maybe one day u`ll see 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

