Cu piticii la taraba!

A venit criza si pe la usa mea dar eu m-am incapatanat sa nu-i deschid. Uite asa… a vrut sa intre pe geam dar  nu putea zbura pana la etajul unde locuiesc  si a inceput sa strige!

Alo! Aloooooo!

Ma incapatanez sa nu-i raspund dar nu mai aud nimic pentru ca imi suna telefonul:

–          Sonya? Vreau sa ma vizitezi azi pe la 10 seara se poate?

–          ‚Of course ’- lasa-mi numele si numarul camerei …etc

Se umple ceasul… mesajul cu datele  intarzie sa apara si-mi zic singurica : ‚alt satelit pierdut in spatiu!’

Se face 10:10 si tzrr iar telefonul.

–          Sonya mai ajungi?

–          Unde? Fara datele necesare…ajung in patucul meu la nani!

–          Pai…Popescu Xlescu , Hotel x..camera 543

Sun la hotel X si cer camera 543,  cu domnu Xlescu.. . aia imi spune ca nu  e nimeni la camera 543!

Imi zic singurica ca am scapat de o teapa la propriu si la figurat!

10:30 – telefonul suna iar.

– Mai ajungi astazi?

-Dragule, am sunat  iar de la receptie imi spune ca in camera  nu este nimeni .O sa sun chiar acum din nou.Sun si cer cu domnu Popescu Xlescu.( fara sa dau nr camerei)… tipu raspunde …

–          Auzi ? Ia vezi ce numar ai la camera ca eu am o vaga banuiala ca nu mi ai dat numarul bun!

–          In hohote de ras tipul imi spune: 534!

(Deh.. pentru unii 543 e la fel cu 534…)

O experienta care nu merita descrisa prea mult dealtfel… un tip sprituit,  cu bani, cu mainile sub cap…etc.Nimic memorabil!

Tag-uri:, ,

Un gând despre „Cu piticii la taraba!

  1. theashine Septembrie 9, 2010 la 8:03 am Reply

    …prostia doare..plictiseala cere:))…

    Apreciază

Lasă un răspuns

