Irlandezul

Mare e lumea asta si frumoasa!

Si ca sa incep cu povestea mea despre acest individ dragutel ar trebuii sa va spun ca am o placere aparte… o sensibilitate anume poate pentru limba engleza, pentru barbatii care sunt plini de umor, pentru Anglia, pentru Irlanda, pentru umorul englezesc si pentru multe altele…

Irlandezul meu m-a contactat telefonic cu o zi inainte de intalnirea noastra.Ba mint! Am vorbit pe messager un pic cu cateva zile inainte.Chestii simple si de ‘afaceri’ , apoi la telefon in ziua intalnirii noastre.In ziua cu pricina, l-am privit cum traverseaza strada.De sus parea un copilandru in blugi si un tricou alb… blond…plin de viata!

L-am primit in umilul meu ‘locsor de nebunii’ cu zambetul cat o mare placinta moldoveneasca! Pai nu-i normal sa raspunzi omului cu aceiasi moneda?Un tip la 30 si ceva de anisori.El mi-a spus ca are deja 40! Sa fie sanatos.Nu-l cantaresc si nici nu-i dau de la mine!Simpatic foc cum va spusei.. am trancanit in limba lui Shakespeare vreo doua ceasuri! Bune,  rele… de toate pentru noi si mai putine de povestit la altii ! ( prietenii stiu de ce).

L-am lasat sa-si faca dus si ne am asezat pe pat… si am inceput sa ma joc cu el.Desigur am dat ignore total pentru o perioada sculei dansului care aproape dadea sa explodeze … dar placerea e cu totul alta… nu in ‘explodarea ei’.Ne-am sarutat, alintat, mangaiat pe toate partile… ne-am soptit cuvinte dulci, ne-am muscat din pasiune si ne-am harjonit ca doi adulti in calduri dar pentru o vreme am uitat de noi…Simteam cum individul de langa mine ma doreste… ma vrea sa ma aiba in el pe cat posibil… sa se umple de mine sa ma umple de el…La un moment dat s-a inrosit ca un bat de chibrit ( sau ca o domnisoara rusinata?),cu ochii aproape inchisi isi savura placerea unui oral adanc… si cu gura aproape deshisa, ar fi vrut parca sa-si arate indignarea ca a explodat… adanc in gura mea.Am auzit doar acel ‘ahhhhhhhhhhh’ de placere… si apoi mi-a cuprins capul in mainile lui si m-a sarutat, adanc, simtind poate inca gustul placut de sperma lasat in mine.Am simtit ca lesin si eu de placere cand m-a sarutat.Ei ash! Nu va ganditi la cine stie ce anume.Pur si simplu ador cand un mascul se simte liber la futut si la orice altceva in pat.Probabil asta este explicatia la multe din gesturile mele stangace …

M-am simtit eliberata si eu de o presiune anume.. de ceva ce statea acolo in mintea mea ca un titirez si-mi povestea ca nu e bine asa sau altfel…Ne-am relaxat din nou dar de data asta la orizontala, despuiati de haine, de vorbe pe ocolite si de orice alte inhibitii ascunse… ne am reluat  ritualul de alintari cu buze, limba si muscaturi fine pe fiecare centimetre de piele… ajungand din nou la un orgasm placut si eliberator!

Un alt dus si o alta discutie scurta despre aventuri de penguin de data aceasta…la o alta cafeluta cu iz de scortisoara…imi spune ca ar fi avut o intalnire pe la 5pm si nu stia cat este ceasul.Din pacate nici eu,  asa ca .. dupa ce am privit pe telefon cat era… i am spus ca ‘s-a dus intalnirea’ ! Era cu mult trecut de 5pm iar el a zambit normal intrebandu-se care ii va fi scuza fata de prieten…

‘Cea mai buna minciuna e adevarul.’ Ne-am sarutat pasional la despartire cu promisiunea lui de a ne revedea curand.Poate asa va fi!

Dupa dusul meu , vroiam sa dorm deci m-am bagat in pat sa citesc cateva pagini dintr-o carte dar…a sunat telefonul.Trecusera doar vre-o trei ore de la despartirea de ‘irlandez’ si cine ma suna?… un englez! Mare coincident ape aceiasi zi !

Ma pun pe dus si telefon la taxi… ma deplasez  la dansu… va povestesc data viitoare! E special.. e altfel!

Un gând despre „Irlandezul

  1. Mihai August 17, 2010 la 7:33 am Reply

    Foarte frumos! Bravo.Numai tu poti sa innebunesti in asa hal un barbat, sa uite de timp si spatiu!

    Apreciază

Lasă un răspuns

