‘Cum adicalea nu esti beserecoasa?’

Iote asa!

Pai cat de beserecoasa poate fi o femeie care ajunge pe langa icoane si biserici doar la botez, imormantari.. la vre-o cununie a prietenei sau botez de nepotei… atata sint si eu!Si daca nu e bine,  sa-mi faceti ‘reclamanta ‘ la popa ca tot am pus eu ochii pe unu! ( asa mi-s de pacatoasa deh! )

Ce sa-i fac eu lui, daca se imbraca numa sexi si cu lucruri sclipicioase? ( nu mi-s cleptomana dar…)  Mi s-a pus ‘carlig’ la popa si parca ma si vad sub sutana lui; ca doar si el e om nu? Sper sa nu-mi dea prea multe rugi de facut ca nu ma pricep la ele.Eu ma pricep la multe altele mai putin la cuvinte.Redau prin gesturi, sunete si prin ‘semne grafice’ emotiile, sentimentele.Cuvinte bune si rele, limbi straine sau ureche muzicala…e un fel de matematica sau ce?

Mi s-a spus de curand ca am darul de a-mi pune trairile la vedere in sunete in asa fel incat se nasc ‘reactii tari’ .Ca nu ma pricep la cuvinte stiu si eu asta,  azi am observat ca nu ma pricep nici la semantica nici macar cea formala.( am facut cateva dezacorduri rusinoase intr-o conversatie usoara cu un foarte bun amic)… ma iarta, ca ma cunoaste bine si  ce-mi poate capu’  dar o sa ma dojeneasca poate ca am scris aici de el.( sau poate nu!)

Sa ma bata popa la fundutet ca tot la el mi-e gandu!( la popa oameni buni! La unu anume ! I-am pus gand rau de ispita!

Ce mai fac?

M-am apucat sa citesc inca o carte de  Damian Stanoiu( scrie bine, frumos, usor…) , vedem ce mi va spune cu ‘Alegere de stareta’. ‘Camere mobilate’( terminata ieri) mi-a placut si m-am distrat de una singura citind.Va spun si voua dupa ce termin si am timp.

Unu si cu unu fac doi.( rareori trei !)- Poate o aliteratie ar exprima mai usor nelinistea sau incurcatura mea de azi.

E furtuna la Bucuresti si s-a dus naibii o fantezie (cu pneumonie ).

Faceam pe nebunu si mai trebuia unu’.( dar ii e frica de pneumonie!)

O sa ma gandesc la popa… el si eu… pacatosi sa fim… da!

Sa avem placere!

2 gânduri despre „‘Cum adicalea nu esti beserecoasa?’

  1. Mihai August 17, 2010 la 7:35 am Reply

    Imi amintesc ca mi-ai povestit de preotul ala cu masina.Asa e?Pana la urma nimic?Te cred in stare de cele mai nastrusnice nebunii!Pupici 😉

    Apreciază

    • sonyared August 17, 2010 la 7:59 am Reply

      Daaaa. Despre ala este vorba! Nimic inca! Dar nu ma grabesc! Pupici si de la mine!

      Apreciază

Lasă un răspuns

