Geologul

Adica nenea ala care se ocupa cu studiul  descoperirilor… chestiilor de suprafata dar si a celor de adancime.  Nu as putea spune pizdologu’ (‘pizdaru’)… pentru ca ala am vazut ca e nenea ginecologu.

Chestiile ascunse totusi… merita si ele puse in valoare!Deci, despre …vizita unui geolog…

‘Talentul e 10 la sută inspiraţie și 90 la sută transpirație’. Thomas Alva Edison

 

‘Rezervare rapida ‘si intalnire la mine.Deschid usa… si… individu ‘  cam umplea tot spatiul usii; ba cred ca  s-a si aplecat nitel sa nu serveasca cu fruntea de tocul superior al usii metalice!Eu cu ‘toace’ de 15 si tot eram micuta pe langa simpaticu’ asta. Moaca draguta… zic  ‘waw ‘in sinea mea si mi-l invit ’inside’.Purtam o rochie neagra, cu decolteu destul de maricel care sa-mi puna in valoare sanii micuti si fermi, fara chilotei … si ciorapi fini cu banda, negrii .

Ne instalam la un paharel de vorba si cateva bancuri superbe spuse de dansul … apoi dupa ce a decis sa ramana … ma aplec sa scot un prosopel din sertarul de jos al servantei.. .si  simt pe la spate,  cum muntele de om se apleaca si-mi prinde serios  soldurile in mainile lui puternice si ma saruta pe bucute.(Bucute e ceva mic…pardon, nu e cazul la mine,  ca eu am curu’ mare! ).

Am fost atat de surprinsa de gestul lui atat de neasteptat si de placut, incat am scapat prosopul in sertar. As fi vrut sa ma alinte acolo … asa cum era in genunchi …ii simteam respiratia doritoare de femeie… sa-l las  sa ma dezmierde …sa ma linga, sa ma muste… sa ma guste… ca apoi sa ma ocup eu de el… de fiecare particica din el…

Totusi, m-am intors  si i-am oferit gura sa mi-o sarute pasional si cu un gest micut …l-am ridicat . Ma starnise rau de tot…ne-am sarutat cu pasiune pret de cateva minute, el aproape ridicandu-ma in brate…

Ne-am alintat, explorat , fiecare particica din corp… adunand  secunda dupa secunda placerea din fiecare fibra a corpului…

Mi-e ciuda ca trebuie sa fac un efort de a-mi aminti cu lux de amanunte atingerile , gesturile … ceea ce simteam atunci.Nu fac compozitie in blogurile mele! Observ cu cat este mai placuta o intalnire a mea,  cu atat imi este mai greu sa o ‘astern cu tastatura’… in cuvinte.Voi incerca sa sa scriu amintiri proaspete in curand.Dar cum spune si un bun amic  al meu...’ This is more intimate than fucking’ …va las sa dati curs imaginatiei la ceea ce a urmat dupa ce tipul s-a intors de la dus.

Intalnirea cu acest individ mi-a amintit ca sunt si oameni care merg la curve sa se simta bine nu doar sa faca ‘sport’.De ce ‘geologu’ ? Pentru ca asa s-a recomandat… pentru ca asa l-am simtit… pentru ca a fost o explorare frumoasa si pentru ca i se potriveste!


Lasă un răspuns

