‘Vreau sa te… ‘ 3.(end)

In episodul doi al intalnirilor cu Ono,  va spuneam ca l-am cam  ‘luat ‘ pe neasteptate din usa…

Voi incerca sa inchei ‘episodul’ si cu asta basta. ( ca nu-i telenovela!)

Ei bine,intalnirea noastra abia incepuse.Nu-mi amintesc decat ca am discutat la orizontala cateva chestii destul de interesante…poate despre legalizarea prostitutiei si altele de genu’ acesta.

Impresia mea fusese alta despre tipul acesta timid,…ma gandisem ca poate avea o oarecare experienta sexuala si nu ma asteptam sa imi ofere prea mult pentru  a-mi produce mie placer, de aceea preferam sa fiu eu cea cu initiativa si sa nu ma amagesc cu gandul placut la: ‘PLACEREA E BONUSUL MEU’.

Contrar a tot ce ma asteptam, Ono a ajuns intre picioarele mele… le-a desfacut usor si a inceput sa imi alinte clitorisul cu doua degete… usor, deloc stangaci… ba chiar cu ‘experienta’ de elev silitor care si-a ’inavatat  lectia bine’;

Imi alinta clitorisul, strangandu-l, frecand, mangaind… cu miscari scurte si sacadate… oferindu-mi placere, facandu-ma sa ma arcuiesc si  sa-mi doresc si mai mult sa-l simt in mine ca un animal flamand …

Imi provoca o placere imensa amestecata cu dorinta, cu ceva emotie ( da eu aveam emotii! Se mai intampla!)…

Prinse-se clitorisul intre  doua degete si era hotarat sa ma faca sa am orgasm…incepuse ‘conversatia’ cu pi—a;o conversatie pe care putine persoane o poat aveacu un organ sexual iar asta se intampla doar atunci cand iubesti pi–a! (chestie valabila si cu pu-a dealtfel ).

La un moment dat, a scuipat in pi- -a mea si lucrul acesta m-a excitat facandu-ma sa gem de placere !Ce nebunie! Am simtit atunci ca placerea incepe sa se intensifice… ca ne cream acea vibratie in corpuri, ca generam ceva mai multa traire erotica, ceva mai profund decat un act fizic, animalic.

A continuat sa se joace cu clitorisul meu pana m-am umezit bine de tot…pana a simtit ca il pot primi deschisa…Am simtit atunci fierbinteala si durerea placuta de a ma  penetra incet, apasat…adanc.O scurta pauza si i-am luat sexul si l-am ghidat spre fundulet…spre placerea ascunsa… spre orgasmul meu…

….

Cuvintele descriu cu greu acea intalnire… dar amintirea unei seri ca aceasta va ramane acolo frumoasa, in sertarul meu de amintiri.V-am impartasit ceva din ea…deci nu se va astern praful si nici nu este lectura de S.Brown sau altceva de gen ci doar trairile unei curve iubitoare de p- – a!


Un gând despre „‘Vreau sa te… ‘ 3.(end)

  1. Terry Octombrie 20, 2011 la 12:37 pm Reply

    Da…frumos!

    Apreciază

Lasă un răspuns

