Casnicie 2.

6:29am-(suna ceasul!)

–          Pingu! Fa-l sa taca! Azi nu am servici! Pingu? Faci tu cafeaua?

–          Aha

–          ….

7:30 ( zgomote de vase, oale, tigai… si o usa trantita )

9:30 – Alo? Mama? Ce faci? Eu nu am servici azi  dar incerc  sa ajung la coafor si poate trec si pe la tine.Da! Sigur! Pa!

5:00pm – Pingu? La cat ajungi acasa? Eu sunt la mama! Treci pe aici sa mergem impreuna ?

-Cum? In deplasare? Pentru cat timp?

-Bine.Vin  eu repede. Ne vedem acasa.Pa!

9:00pm

– Pingu, eu nu inteleg cum pot fi oamenii atat de neorganizati! Parca era saptamana viitoare deplasarea ta nu?

–  Da draga mea dar s-a ivit ceva si trebuie sa ajung mai devreme cu cateva zile

–  Off!

– Asta este draga.Serviciul e servici.O sa incerc sa iti cumpar ceva frumos de acolo!

10:30pm( acelasi dormitor, aceiasi lumina obscura … aceiasi pinguini in pat!)

-Noapte buna Pingu!

-Noapte buna iubire!

4:30am Suna ceasul! Cafeaua este facuta, bagajul facut…

Pingu cu cana de cafea in mana pregatit de plecare…

-Ai pus totul draga mea?

-Sigur Pingu! Tot ce ai nevoie! Sa ma suni neaparat cum ajungi!

-Da iubire! Si apoi  sa te sun dimineata si seara!Sunt doar 4 zile, vor trece repede!

– Te sarut Pingu meu drag! Zbor placut!

Lasă un răspuns

