Adevarul si numai adevarul ! 2

Fiind zilele mele de pauze, deci libere am voie sa scot pitici la taraba.

1.Cel mai mare viciu?

Pinguinii! Pinguini si mai multi pinguini! De la mici figurine, fotografii, pana la jucarii immense de plus dar pinguini. Urmeaza in top…fumatul si apoi pantofii!haha!

2.Am iubit vreodata cu adevarat?

Am iubit de fiecare data cu adevarat, cu pasiune! Pacat insa ca minciuna este un lucru pe care nu-l pot tolera prea mult.

3.Ce culoare are lenjeria mea de pat?

Acum este albastru inchis.Satin.Ador lenjeria de satin!

4.Ce faci prima oara dimineata?

In ultima vreme,  primul lucru este sa raspund la telefon!Ah!

Ce mai umplu frigiderulu aluia de ma suna inainte de 8 am!

5. Parul meu?

Roscat! Rosu! Ca focul, ca soarele… ca sangele!Natural de la mama me!Uneori incerc sa mai acopar unele fire albe si iese ceva mai spre visiniu dar  natural este rosu !

Un gând despre „Adevarul si numai adevarul ! 2

  1. buzu Mai 16, 2010 la 8:48 am Reply

    e fantastic ce scrii tu aici, natural, simplu, adevarat. continua!

    Apreciază

Lasă un răspuns

