‘Nu te mai lua de religie ca-ti sparg fatza!’

Sincer nu am nimic cu religia nimanui. Da chiar nimic! Fiecare crede in ce poate si cum poate.

Am primit cateva mesaje de amenintari si chiar unele m-au pus pe ganduri … dar bune! ( va scriu aici nu? )

Unele au fost decente cum ca eu nu respect credinta oamenilor! Vai mie! Eu o curva nerusinata sa nu respect credintele lor! Mai mult m-au facut sa va scriu aici , unele chestii despre care nu voi discuta in alte bloguri.

Nu sunt religioasa dar CRED IN  DUMNEZEU.Dumnezeu al meu nu are nici o legatura cu religiile si bisericile.Dumnezeul in care cred eu stie tot ce gandesc si voi face , deci nu am de ce sa ma rog la El , sau sa ma inchin , sa-mi dea ceva ca tot nu are timp de mine !

Cum spunea si Albert Einstein.. . ‘ Dumnezeu are alte preocupari decat sa-mi asculte  rugile! ’ E chiar comic sa crezi ca e ceva, cineva,  care ar putea asculta rugile a cateva miliarde de oameni in fiecare zi !

( Mai naspa e cu ala al musulmanilor!Aia cer cate ceva de 5 ori pe zi ! )

Daca le intri pe site la astia de la BOR si dai click la faptele bune ale bisericii gasesti o pagina goala.

Nu ma credeti?

Si asta nu este totul !

Voi incerca sa nu ma leg de religia nimanui.Cui nu-i place ce scriu aici… sa nu citeasca! N-am ‘LOC DE DAT CU CAPU’ ‘ , n-am timp de explicatii inutile.E locul meu cu pitici.Cui ii face placere sa intre sa citeasca , citeste si trece mai departe la preocuparile lui.Nu discut despre religie, cu oamenii care nu-mi impartasesc ideile.Prefer sa gasesc alte subiecte mai interesante !

Deci fara ofensa domnilor si doamnelor.

Eu respect omul pentru ce este nu pentru ce crede si in cine!

Lasă un răspuns

