Un pinguin dezorientat(1)

Ador pinguinii.Cine ma cunoaste bine… e imposibil sa nu-mi cunoasca si colectia de pinguini. Am eu motivatiile mele de ce ii iubesc atat de mult!Una din ele … ar fi aceea ca ei isi aleg partenerul pe viata! LOL Ei acum e vorba de un alt penguin.El asa se ‘intitula’ pe undeva si mie mi-a placut cum suna! Sincer chiar semana pe ici pe colo, cu un penguin mic si firav.E si firesc sa-i par cat o balena la cate kilograme avea el micutu de el !( asta doar pt. ca a comentat undeva ca-s grasa!)

Vizita lui parea a fi mai mult una de curiozitate decat sa se simta bine.Mi s-a parut la un moment dat ca o sa traga cu degetul pe tocul usii sa ma verifice daca am sters praful ! Urat sentiment dar asta e viata! Ca o gazda bunicica ce sunt, il servesc cu o apa plata ca nu a vrut altceva si purced sa ’ rup ghetarii’ ca sa se simta si pinguinu ‘ ceva mai comfortabil in apele mele reci .

Dupa dusul de rigoare fiind ca lipsea ‘centura de siguranta’ am trecut eu pe airbaguri si lins de penaj. Cum sa va explic eu.. . ‘Tehinca ca tehnica’ dar vorbim binenteles de ‘cel mai important organ’ de pe planeta, pula adicalea, nu de oricare ci de una de penguin cu ceas!

Atentionare celor cu : ‘sexu oral mi se pare scarbos’– daca esti femeie si citesti aici poate ai trecut de pragul asta, daca inca nu l-ai depasit inca , mai vorbeste cu fetele care l-au trecut.O sa tea jute ele sa iei o pula in gura!

Daca esti mascul si ai aceiasi parere atunci sa stii ca traiesti degeaba sau ai complexe rau … deci da un click in alta parte!

Omu se lauda cu ‘tehnicile mele’…dar e vorba de expresia ‘sa te fut in gat’ – necesita ceva mai mult exercitiu si experienta dar cand e vorba de o curva nu vad de ce ai face ‘figurele’ ca de aia o venit omu! Destule tragedii are masculu’ in viata! ( ‘job – suck’s/life –suck’s/wife does not!).

Partea marfa la chestia asta aproape ca o simtit-o si pinguinu ‘ care credeam eu ca are ceva experienta.( Atentie ca slobozu’ din gat iese dar faza e ca nu tre sa stie tot pinguinu ca l-ai si scuipat undeva !). Toate bune si frumoase dupa o alta imbaiere.Zica asa dar omu de obicei face un dus rapid intre numere nu se scalda ca dupa nu stiu ce jeg de munca silnica…( mai ales ca pinginul are orarecare inaltime fata de cea care suge pula si nici nu depune un efort prea mare sa faca ceva anume. El pur si simplu-si baga bratele sub cap si asteapta ca instrumentu propriu sa-si faca datoria si curva sa suga pula!).

Schimb de vorbe si idei ,vorbareala aiurea pret de cateva minute bune ca apoi ….sa luam numaru doi! Si ca sa nu trebuiasca sa comentez chestia cu ‘cronometrul ‘ ceea ce nu da bine la o curtezana fie ea doar curva pentru unii, invata sa estimezi corect timpul in pula mea! ( de plastic binenteles!).

Continuarea:aici

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Un pinguin dezorientat(1)

  1. mona Aprilie 26, 2010 la 11:50 am Reply

    bine….bine…dar de buburuze nimic?acum stau si traiesc din amintiri….ca de!!fiecare femeie a avut are sau va avea PINGUINUL ei….eu la_am avut,,,,tare simpatic era…dar prea iubitor.de fapt cred ca toti sunt pinguini,,dar cu penaj fals–nu toti sunt autentificati ca find PINGUIN FAMILIST SI IUBITOR.

    Apreciază

    • sonyared Mai 4, 2010 la 7:35 pm Reply

      No, bine buburuza mica! Sa nu te manance ceva ! O sa scriu si de ele!

      Apreciază

Lasă un răspuns

