Mehboob – barbatul poezie, barbatul tandru

O sa ziceti ca-s sentimentala. Bolnava chiar de sentimentalism o sa adaog eu! 😉

Ma(e)0hboob=mahbooba- in Punjabi (cred) inseamna dragul meu/draga mea( = aproape de inima mea).Nu-l stiu de la filmele siropoase indiene desi este des folosit ci din experienta mea din India.O sa va scriu despre ea intr-un blog mai civilizat poate!

Dar vreau sa scriu despre barbatul poezie.Putini ce-i drept …

‘La el, în sat, a fost mereu,
În casa lui, un Dumnezeu,
Dar la oraş s-a transformat
Şi e al casei… bancomat. ‘

‘Ca un Adonis de frumos,
Precum Terente-n bărbăţie
Şi ca Heracles de forţos…
Ce-i drept, niciunul dintr-o mie!’

Epigrame si cuvinte fara inteles pentru unii dar barbatul tandru si sentimental este visul orcarei femei .( unu din visele femeilor ! )Tandretea ar trebuii sa ne faca pe noi’ pasarelele in cautare de cuib pentru depus oua moi, sa pleznim de incredere si  s a-i alegem parteneri de viata?!Ce mai pui ca multi asociaza tandretea cu moartea pasiunii ca si cum tandretea este numai pentru ‘virgine’!

O femeie adevarata  vrea in patul ei un armasar! Un ‘magar putere’ sau poate putere cat mai multi ( magari ) la un loc?!Vrea alergata prin casa, batuta eventual sau ‘data cu capul de pereti’- metaforic vorbind desigur… parerile sunt impartite.

Mahboob m-a vizitat si pe mine odata , demult cand tocmai imi luasem un ‘hogeag’ nou si inca nu aveam toate cele puse la punct.( chestia cu punctul o sa o discut eu intr-alta parte! )

Un barbat matur si sigur pe el din ce stiam pana atunci.( vorbisem deseori pe mess.dar nimic nu se concretizase pana in ziua aceea! ). N-am discutat nimic dinainte dar in cateva secunde deja eram dezbracati  si cautam sa ne alintam cu pasiune , cu o dorinta nebuna de a explora fiecare particica de piele .Il doream aprig din prima secunda!    ( e o chestie de .. click cum i se spune acum! 😉  )

Imi amintesc vag, pentru ca lucrurile frumoase trec foarte repede .sic

 Aveam in mine dorinta nebuna de a-mi zdrobi pur si simplu sanii mei micuti de pieptul lui puternic si de a-mi freca intreg corpul de pielea lui de-o culoare exotica.

‘Pe genunchii mei sedea-vei,
Vom fi singuri-singurei,
Iar în par infiorate
Or să-ti cada flori de tei.

Fruntea alba-n parul galben
Pe-al meu brat încet s-o culci,
Lasind prada gurii mele
Ale tale buze dulci… ‘

Totul parea plin de mister si trebuia descoperit. Buzele lui atat de pline de dorinta, gura lui avida de a cuprinde cat mai mult si de a se hrani din mine, din dorinta mea de a simti carnea lui fierbinte si cerundu-l  in mine sa ma exploreze!Mi-l doream cu patima, cu-n viciu  greu de descris in cuvinte.Nu mai existau distante, vorbe ci doar priviri ,dorinte, manghaieri si  placere.Eram captiva in aceste mreje ale dorintelor, ascunse parca pentru mult timp si care acum scapasera de sub  o presiune anume .Simteam ca inima incerca sa iasa din locul ei, cum fiecare sarut parca era un sarut unic, cum nu mai sarutasem  niciodata si nici nu mai fusesem sarutata !

Momentele magice se sfarsesc cu picuri de sudoare si dorinte de a spune ceva… ceva ce de multe ori poate spulbera  magia.Mult prea intim ca sa scriu mai multe!

‘baloane multicolore trec bubuind prin coroane de spini’

Tag-uri:

Lasă un răspuns

