Sunt o mare pacatoasa! Fetisul direct la obiect!

foot fetish? <–  Si sa zica lumea ca ‘foot fetish’ e ceva pacatos  !

Degetele sunt zone erogene! Se vorbeste despre zone erogene cu mult respect insa cand vine vorba de corpul uman unele sunt mai putin tentante ;de pilda, degetele de la picioare.

 Multi nu vor sa recunoasca acest lucru.Femeile… nu prea sunt in stare sa recunoasca! ( asa suntem noi facute din programare ! ).Degetele de la picioare nu fascineaza! Cel putin nu de la inceput!. Este si normal.

Hai sa ne gandim cu ce sunt ele asociate si cum simtim aceste asociatii.

Degetele de la picioare inseamna pantofi,transpiratie,bataturi,unghii mari crescute,monturi,mizerie.Nu se pot compara cu degetele de la maini.Lungi ca de pianista,date cu oja, ingrijite cu tot felul de creme, elegante, sarutate, supte.. etc.O batatura de la scris e altceva decat una facuta ca te strang pantofii!

In momentele de intimitate insa putini au curajul sa- si frece picioarele de ale partenerului de exemplu ! Ele chiar scandalizeaza pe unii! Privit din afara … ar spune cineva ca  nu ai camera si vrei sa ‘ti-o pui ‘ in bar sau la cafenea!

Ah dar sa revin la intalnirea mea cu acel catelus cuminte !

Dupa ce am facut prezentarile, adica fiecare degetel de la picioare sarutat si manghaiat.. le-a introdus pe rand in paharul de sampanie si apoi dezmierdate cum nu va puteti inchipuii !

Si ce-mi placea! Sa-l alint pe buze cu degetul mare al piciorului… v-ati uitat atent vre-o data la el?

 Seamana cu o pulicica mica!

Sa-i dau ‘palme’ cu talpa si sa-l alint apoi cu degetele rasfirate! Imi spuneam doar …’nu stiu cine esti tu dar tare imi place cum imi lingi degetele si cum le alinti’ !Si-mi sugea calcaiele , ca apoi sa mi ia toate degetele in gura… si eu ma simteam deja in al 14 nor , plutind de fericire ca am dat click bun si cu asta !

Doar ici si colo cate un cuvant de ‘good’ , ‘yes’, that’s nice’!

Restul doar placere !

 ‘ One in a million ‘

Un gând despre „Sunt o mare pacatoasa! Fetisul direct la obiect!

  1. mona Aprilie 25, 2010 la 1:57 pm Reply

    apropo,,,de picioare..scena cu picioarele mangaiate din romanul MAITREYI-M.ELIADE.Acolo e descris asa de bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

